niedziela, 5 stycznia 2014

i'm a weirdo

Jest całkiem dobrze. Z wagą, nie ze mną.
Wiecie, jak cudownie jest widzieć to 61 kg na wadze? A jak cudownie będzie widzieć 60 kg! Piątkę z przodu widziałam chyba w podstawówce.. 

Wczoraj miała być głodówka, jednak stanęło na 120 kcal.
Dziś tylko ziemniak,jajko i surówka na obiad - 200 kcal. Nie może być więcej niż 300.

Mam taki chytry plan, żeby po feriach przyjść kilka kg chudsza do szkoły. Mam mnóstwo motywacji i mam nadzieję, że nigdzie jej nie zgubię..

Chłopak z sylwestra o mnie nie zapomniał! Całkiem przyjemnie nam się ostatnio rozmawiało ;) 

No cóż, dziś czeka mnie uroczy dzień z ukochaną historią, a Wam życzę dodatkowych zapasów silnej woli i motywacji! 

(nie jadłam słodyczy od ok. tygodnia, i dziś odkryłam że nie smakują mi Michałki, co się ze mną dzieje? :D)  

8 komentarzy:

  1. Ładnie, że waga leci w dół! Tak trzymaj, wszystko przed tobą ! 5 z przodu naprawdę ładnie wygląda ;) Ja już też zapomniałam, jak ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Coraz bliżej celu, świetnie! Tak malutko zjadłaś, zazdroszczę. :) Cieszę się, że chłopka napisał, i mam nadzieję, że spędziłaś miło wieczór pomimo historii. :) x

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku tak mało jesz <3 oby tak dalej :)

    http://motylek-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierze że niedługo zobaczysz tę 5 z przodu, ja na razie mogę marzyć o 7 a co dopiero 5 ale damy radę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki! Na pewno Ci się uda!:D

    http://perfect-and-skinny-barbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze wszystko u Ciebie OK, i trzymam kciuki, że po feriach zobaczysz tą 5 z przodu (jak nie mniej) ;) Miłego dnia ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie GRATULACJEE ! <3
    Aż miło się czyta : i oczywiście trzymam mocno kciuki c;

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę spadku wagi, świetnie ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń