czwartek, 26 grudnia 2013

merry christmas everyone

Kochane!
Chciałam Wam życzyć spokojnych, rodzinnych świąt (bez zbędnych obżarstw :D), pełnych radości i nadziei na lepszy rok. Życzę Wam jak najlepszego startu w nowym roku, oby był on o wiele lepszy!

Przepraszam, że te życzenia takie spóźnione, ale od Wigilii miałam nieustanne 40 stopni gorączki i byłam nie do życia-drgawki, raz zalana potem, raz czułam się jak na Syberii, a wczorajszy dzień spędziłam sama w domu :( najgorsze święta EVER

A więc, trzeba zacząć kompletować listę postanowień na 2014 rok (jak to strasznie brzmi), jestem na 80% zdecydowana na au pair in usa ;) odłożę wtedy troszkę kaski, a później mam zamiar wybrać się na studia w uk:) szalony plan, wiem, ale ma się jedno życie, a marzenia nie działają dopóki my nie zaczniemy działać :) (taa, oczywiście te plany mogą ulec zmianie, ale to pomińmy :D)

Ostatnio trochę schudłam, ale wolę nic nie zapeszać bo znowu mi przybędzie kg, w każdym razie - mam mega motywację i do kwietnia/wakacji muszę schudnąć, żeby dobrze się prezentować na pewnym wydarzeniu towarzyskim, gdzie będę musiała chodzić praktycznie tylko w kostiumie kąpielowym, oh god nie mam innego wyjścia

No i cóż, powtarzam-życzę Wam wszystkiego przemegaekstraNAJLEPSZEGO, i przede wszystkim zrzucenia jak największej ilości kilogramów i zdrówka! Buziaki! :*


8 komentarzy:

  1. WZAJEMNIE <3
    http://idealna-chuda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym wiedzieć jakie diety stosujesz ?
    Życzę powodzenia !
    http://chemin-de-la-perfection-pro-ana.blogspot.com/
    Zapraszam na swojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. au pair w usa i studia w uk - widze, że ktoś ma takie same plany jak ja! :D cieszę się, że wyznaczyłaś sobie cele. i też mnie rozłożyło na święta, tyle, że grypa jelitowa. ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - schudłam jak sie patrzy. :) powodzenia w planach i postanowieniach, trzymam kciuki kochana. ; **

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, też 96. :)
    plany planami, teraz trzeba zrobić wszystko, żeby 2014 był taki, jak sobie wymarzymy, ja się osobiście nie mogę doczekać.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojj, no to zdrowiej szybko! ;*
    Ja za to muszę się pokazać w stroju kąpielowym już niedługo, bo w styczniu (jadę na basen)... O zgrozo! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://motylek-forever.blogspot.com/ zapraszam dopiero zaczynam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęśliwego nowego roku oraz powodzenia życzę :)
    Właśnie zaczynam jakbyś chciała to odwiedź http://roxy-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń