niedziela, 24 listopada 2013

help me

Potrzebuję Waszej rady, opinii, spostrzeżeń, cokolwiek.

A więc moja sytuacja wygląda tak: za rok idę do klasy maturalnej. Nie mam zielonego pojęcia co chciałabym robić w przyszłości, ale wiem, że na pewno nie byłoby to w Polsce. Stąd też w mojej głowie narodził się pomysł Au Pair in America-program, w którym wyjeżdzamy na rok do USA, opiekujemy się dziećmi, zarabiamy i zwiedzamy. Często jest tak, że host family-rodzina, która nas gości-chce, by au-pair z nimi została, dlatego sponsorują jej naukę tam. Toteż zastanawiam się, czy wyjechać od razu po maturze i być może, z pomocą szczęścia, zostać tam na stałe, czy wyjechać po studiach? Myślę, że nie byłby to zmarnowany rok-zwiedziłabym Stany, zarobiłabym pieniądze, a nuż udałoby mi się zostać i ułożyć sobie tam życie..

Jestem w wielkiej kropce, dlatego pytam Was o poradę, powiedzcie co o tym myślicie..

6 komentarzy:

  1. Ja też mam podobny problem. Chociaż może nie wcale taki 'podobny'. Po prostu planuje po maturze wyjechać gdzieś do pracy za granicę - podszkolić jezyk, zarobić itp. a później wrócić na studia. Chociaż myślałam także nad studiami za granicą, ale .. jeżyk (boję się).

    Myślę, że to dobry pomysł z tym wyjazdem. Możesz wiele zyskać. A skoro jak sama powiedziałaś - nie wiesz co chciałabyś robić w przyszłości - może to jest właśnie szansa, by zrozumieć, gdzie jest twoje miejsce?? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężkia decyzja przed Tobą :/
    To zależy co chciałabyś studiować, czy masz pieniądze na studia... Myślę, że wyjazd jednak może być bardzo ciekawym doświadczeniem ;) Zawsze możesz wrócić, skończyć studia i wyjechać już na stałe ;)
    Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem w tej samej sytuacji: 2 klasa LO, zero pomysłów na życie i program Au - Pair siedzący w mojej głowie od prawie roku. Mówiąc ze swojej perspektywy, co odnosi się również do Ciebie - jechałabym. Niesamowite doświadczenie, a szczęściu trzeba pomagać. Studia nie zając, nie uciekną. Rozważ wszystkie za i przeciw, co zrobię również ja, kto wie, może za rok spotkamy się w US.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że to jest pomysł, który przy odrobinie szczęścia może stworzyć Ci ogromne perspektywy.. ale oczywiście jest też parę minusów.. także masz kochana jeszcze czas. Radzę przemyśleć plusy i minusy takiego wyjazdu. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że bardziej opłacałoby Ci się wyjechać od razu po maturze. Skoro i tak myślisz nad wyjazdem na stało to im wcześniej tym lepiej ;) łatwiej będzie Ci ułożyć sobie życie c;

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również marzę o tym by jechać na au pair. naprawdę można nieźle poprawić angielski, poznać masę nowych ludzi a przede wszystkim zwiedzić jeden z najpiękniejszych krajów świata - Stany. Marzenie... Ja osobiście planuję ten wyjazd dopiero po trzech latach studiów, ale jeżeli Ty chciałabyś jechać zaraz po maturze to nie ma na co czekać. to może być twoja szansa!

    OdpowiedzUsuń