poniedziałek, 16 września 2013

no more eating

Pzepraszam, że dawno nie pisałam. Mam dużo na głowie i teraz powinnam wkuwać historię, zamiast tu siedzieć i oglądać seriale:/
Dostałam 4+ z matmy :)))))) Szkoła całkiem spoko, już mnie cisną ze wszystkiego i nie wyrabiam, ale ok.
Z dietą ciut lepiej niż ostatnio, nie obżeram się jak swinia, ale nadal ważę 63 kg.

dziś:
kanapka z szynką i serem - 250 kcal
porcja kapusty kiszonej - ok. 80 kcal
płatki kukurydziane - ok. 100 kcal

razem - 430 kcal

Powoli znów wkraczam w fazę jedzenia-jak-najmniej,a gruba część mnie chowa się gdzieś na dno, uff..

Obiecuję, że będę pisać częściej, jak tylko będę miała czas! Buziaki:*

3 komentarze:

  1. Gratuluję ślicznego bilansu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milutki bilansik ;) gratulacje za ocenę ;3
    Powodzenia <3

    http://chuda-piekna.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny bilans :* Tą grubą część siebie wykop i nie pozwól jej nigdy wrócić <3

    OdpowiedzUsuń