sobota, 31 sierpnia 2013

plany ;)

62,9 kg

Upiekłam dziś pyszne marchewkowe, dietetyczne ciasto ;) Nie ma w sobie cukru, żadnych orzechów, ani innych dodatków. W porównaniu, ciasto marchewkowe z tymi właśnie dodatkami-orzechy, miód, cukier, suszone owoce ma 125 kcal. Więc szacuję, że moje będzie miało gdzieś ok. 80 kcal na porcję-malutki kawałek. Mniammm :D

leczo-180 kcal
kostka gorzkiej czekolady z pomarańczą-34 kcal
kilka paluszków-40 kcal
kawa-30 kcal
2 kawałki mojego ciasta (nie mogłam sie oprzeć)-ok.160 kcal
razem coś około 450 cal, nie mam siły tego liczyć :D

Przemeblowałam pokój, zajęło mi to nieźle ponad 2h, przesuwanie mebli, podnoszenie, jeszcze potem ćwiczyłam, więc mam nadzieję że część kalorii odpadło ;)

Został jeszcze rok do matury, ale muszę zacząć się uczyć wosu do matury, ponieważ moja nowa podstawa programowa nie przewiduje lekcji wosu, który chciałabym zdawać na maturze :) Mój rocznik jest jakimś pieprzonym królikiem doświadczalnym :( Przyroda? Co to ma być, podstawówka? Matko..

Mam zamiar zacząć wrzesień z zupełnie innym nastawieniem. Nie chcę powtórzyć zeszłego roku szkolnego. Przyjść do domu, pójść spać, zająć się lekcjami o 20, stwierdzić że to nie ma sensu, posiedzieć w internecie, pójść spać o 1 w nocy, zaspać na pierwszą lekcję, zbierać złe oceny.. W sumie, średnią miałam ok. 4,0 , nie wiem jak, ale nie chcę w tym roku znów jechać na ściągach albo zwykłym szczęściu.. Jestem tak okropnie leniwa.. Jak się za coś zabiorę, to już pójdzie z górki, ale sęk w tym, że mnie sie nie chce za nic zabierać :D

Zmiana nastawienia tyczy się również diety. Nie ma żadnych słodyczy, słodkich przekąsek w czasie przerwy, słodkich bułek, drożdżówek. Do szkoły biorę wafla ryżowego, max. 2 i wodę, albo jakiś sok.
W wolnych chwilach uczę się lub ćwiczę. Chodzę spać max. o 23. Komputera w tygodniu używam max. godzinę. I chudnę, jak najwięcej! :)

Trzymajcie się chudo, buziaki:*


6 komentarzy:

  1. Jakie śliczne postanowienia! Teraz potrzebujesz tylko 'kopa w dupę' i do roboty! Będzie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy mamy jakieś postanowienia związane z nowym rokiem, ciekawe jak to wejdzie w życie xD
    Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super plan :) Ja też zaczynam wrzesień na nowo ;)
    Powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. bilans piękny :) aż mi się zachciało tego ciasta, o którym pisałaś. Ja również nie chcę by mój rok szkolny wyglądał tak jak ten zeszły... czytając to co pisałaś miałam wrażenie, że czytam o sobie. Powrót ze szkoły o 16, komputer, nie ruszanie lekcji, sen a potem w szkole jechanie na samych ściągach. nie, tak dłużej być nie może. musimy się wziąć w garść. powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała umieć piec xD Mi nawet ciasteczka z torebki nie wyszły, haha.
    Obyś się trzymała tych planów co do nauki ;) Skoro za rok matura, to musisz się wziąć za siebie, bo od tego zależy potem Twoja przyszłość ;)
    Będę Cię odwiedzała i dodaję cię do ulubionych ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o szkołę musisz być przede wszystkim sumienna. Na początku będzie trudno to wszystko ogarnąć, ale później sobie podziękujesz ^^
    http://beskinnypiggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń