poniedziałek, 13 maja 2013

no chance

Mój ojciec dostał wypowiedzenie z pracy. W ciągu 3 m-cy musi znaleźć nową, bo jak niby mamy przeżyć za jakieś 1000 zł z pensji matki?
Kiedy tata pracował, mama nie przejmowała się zarabianiem pieniędzy, bo ojciec zbijał większość kasy. A teraz czteroosobowa rodzina ma dać sobie radę właśnie z jej wypłaty! Nie wiem, jak damy sobie radę. Ojciec bez wykształcenia, a matka po studiach dot. marketingu i nigdzie nie chcą jej przyjąć. Już nie jest młoda, jędrna i powabna.

Pierdolony kryzys, pierdolona Polska, pierdolony świat!!! Gdzie ta sprawiedliwość, pytam się?! Jeżeli ktoś nie ma znajomości, lub nie wygląda jak aniołek z Victoria's Secret, już jest gorszy? Boże, a chciałam wyjechać na studia za granicę. Teraz chyba już nie mam szans.

Nie przejmowałam się dziś jedzeniem, ale było tego trochę za dużo, bo ok. 600 kcal.


Boże. Kurwa. To koniec.


Nie mam już nadziei. To wszystko mnie przerasta. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz