sobota, 18 stycznia 2014

oh shit

Szczęście w nieszczęściu-okres. Cieszę się, że w końcu zawitał, bo nie było go od października lub listopada. Natomiast jestem strasznie zła, bo udało mi się stracić kilka kg, a teraz znów wróciły, bo kiedy mam okres, to jestem zła i jem wszystko-przysięgam, że ostatnie dni było to ponad 1000 kcal.

Dobrze, że mam ferie. Spróbuję się ogarnąć i zacząć ćwiczyć. Wszystko da się zrobić.
Pierwszy semestr drugiej klasy LO zakończony z średnią 4,4. W przyszłym musiałabym nieźle spiąć tyłek, a może udałoby się uzyskać pasek na świadectwie.

Generalnie, nadal jestem załamana, moja waga to jakaś kpina, mój nastrój to pieprzona huśtawka, moje uczucia to kompletny chaos, a całe moje życie można określić mianem chaosu i dwóch metrów mułu.

8 komentarzy:

  1. Ja tez czekam na okres,ale go nie ma ;/ Ja juz przestałam robic ćwiczenia za duzo przybrałam na mięśniach ;/ tylko bede teraz robic brzuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poczekaj kilka dni, okres minie, a ty wrócisz na prostą i to jeszcze kilka kilogramów chudsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna średnia. ♥ A okres jak okres - minie, a waga znów będzie niska, ale wierz mi, lepiej, że ten okres jest, niż miałoby go nie być i musiałabyś się faszerować potem hormonami. Będzie ok, przeczekaj kilka dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie jest ponad tysiąc od ponad tygodnia, także nie przejmuj sie. czas się wziąć w końcu w garść. średnią na półrocze masz dobrą, jak na liceum. ja wyciągnęłam ledwo na 4,2.

    OdpowiedzUsuń
  5. dobra średnia ! ja mimo że w gimbazie zawsze miałam 5,8 to w LO szalałam z radości jak wyciągnęłam na 4,5, ale oceny nigdy nie były dla mnie ważne , a to co mam w głowie :)
    jestem niższa a moja teraźniejsza waga jest jak Twoja najwyższa, zazdroszczę że teraz już wynosi tak mało i masz to już za sobą, oszaleje z radości jak tyle zobaczę pewnego poranka, zastanawiam się tak.. jak musisz wyglądać, jaką masz figurę ? jabłko gruszka czy może jak ja , bezkształtna masa ? :D

    powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  6. chaos, chaos. zawsze jest jakiś. nigdy nie ma tak, że chaosu nie ma wcale. zawsze zdarzy się coś czego nie przewidzimy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Taka średnia w liceum? Tylko pozazdrościć.. a życie jak życie.. Zawsze będzie beznadziejnie, zawsze coś się popsuje i sprawi, że będziemy smutni. Wmawiaj sobie, że jest okej.. to chyba najlepszy sposób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam Cie:) 

    Chciałam Cię bardzo prosić o wypełnienie ankiety
    Ankieta jest w pełni anonimowa i posłuży wyłącznie do napisania pracy naukowej.
    Ale bez Twojej pomocy to się nie uda ...

    https://docs.google.com/forms/d/1ewFR4zfdylnjyyCQy2J7g2pKU49vkR8jmuAj8JWx6jQ/edit#


    Z góry dziękuję!


    Pozdrawiam serdecznie i liczę na twoją pomoc
    Natalia

    OdpowiedzUsuń